Uroš Živaljević - Telenor

Moje ime je Uroš Živaljević. Na Univerzitetu Singidunum sam stekao zvanje diplomiranog ekonomiste na Poslovnom fakultetu u Beogradu, a zatim mastera komunikologije na Fakultetu za medije i komunikacije. Moja profesionalna interesovanja se najviše tiču uticaja komunikacije na poslovnu sredinu i okruženje, od marketinške strategije do upravljanja ljudskim potencijalima. Studije na Univerzitetu Singidunum su mi pomogle da uobličim svoja profesionalna interesovanja i pretočim ih u, za sada, uspešnu karijeru.

Uvek pristupačni profesori, bogat dodatni sadržaj i brojne mogućnosti prakse i stručnog usavršavanja od neizmerne su koristi mnogo pre samog završetka studija. Upravo tako je počela i moja priča. U toku četvrte godine osnovnih studija, postao sam deo marketing tima u kompaniji Radijus vektor.

Želja za ličnim razvojem i usavršavanjem na drugim poljima osim marketinga, odvela me je u NIS Gazprom Neft, gde sam radio na projektovanju organizacije jedne od najvećih kompanija u jugoistočnoj Evropi. Marketingu se ponovo vraćam kao član postpejd marketing tima kompanije Telenor, u okviru koje se bavim strateškim i operativnim planiranjem, upravljanjem razvojnim projektima, kao i unapređivanjem procesa i procedura. Telenor objedinjeno posluje na tržištu Srbije i Crne Gore, što moj posao čini još interesantnijim i raznovrsnijim, a svakako i zahtevnijim.

Telekomunikaciono tržište, kao jedno od najbržih poslovnih sredina u kojima se možete naći, zahteva maksimalnu fleksibilnost i stalnu spremnost na brze, ali i sigurne reakcije. Ponosan sam što se mogu predstaviti kao deo tima koji je lider u inovativnosti na tržištu na kom posluje.

Otuda moja zahvalnost brojnim profesorima na Univerzitetu Singidunum koji studente podstiču da razmišljaju samostalno, van šablonskih okvira, da koriste prilike i razvijaju se u više od jednog pravca. Mlađim kolegama preporučujem da čuvaju knjige sa fakulteta i da iskoriste svaku šansu koja im se ukaže za sticanje iskustva i lično usavršavanje – uspeh se ne postiže pokušajima za savršenstvom, već konstantnim napretkom.