Petar Kostić - hotel Royal Inn

Moje ime je Petar Kostić, diplomirao sam na Fakultetu za turistički i hotelijerski menadžment na Univerzitetu Singidunum, koji sam pohađao od 2011. do 2015. godine.

Od početka moje karijere do današnjeg dana vezan sam za oblast hotelijerstva. Kako Univerzitet Singidunum ima dobre odnose sa dosta renomiranih hotela i turističkih agencija - trudio sam se da to iskoristim za vreme studija kroz obavljanje stručne prakse. To iskustvo prakse i volontiranja mi je dosta pomoglo u poslu. Tu pre svega mislim na komunikaciju sa ljudima i poslovne kontakte.

Mesec dana nakon diplomiranja odlazim u Ujedinjene Arapske Emirate gde stičem iskustvo u najpriznatijem svetskom brendu u oblasti hotelijerstva - Hilton Worldwide. Nakon određenog perioda rešio sam da se vratim u Srbiju u želji da svoju karijeru usavršim u operacionom delu hotelskog sektora hrane i pića.

Po preporuci profesora dobijam priliku da se usavršim u oblasti u kojij sam želeo i zapošljavam se u tek otvorenom hotelu Hollywoodland Spa&Aqua park. Posle samo 4 meseca postao sam šef recepcije i nakon toga od koleginice sa fakuleta dobijam preporuku i poziv za mesto gde radim i dan danas. U pitanju je hotel Royal Inn 4* u centru grada. Počeo sam na recepciji a onda prešao u menadžment hotela i trenutno sam na poziciji - menadžer prodaje za hotel Royal Inn 4* i za hotel ABBA 4*.

Moram neskromno istaći da je hotel Royal Inn, najstariji hotel u celom Beogradu sa tradicijom primanja gostiju od 1885. godine. Pre 3 godine hotel je kompletno renoviran i ocena od 9.1 na Booking-u govori dovoljno o našim zadovoljnim gostima i našoj usluzi. Istakao bih i da je renomirani britanski list “Telegraph” pisao članak o našem hotelu.

Moja trenutna pozicija menadžera prodaje za 2 hotela je odgovorna, ali i jako dinamična. Ona obuhvata komunikaciju sa klijentima, predstavljanje hotela, kordinisanje cenama u određenom godišnjem periodu, kreiranje ponuda, sklapanje ugovora sa klijentima pa sve do kontrole događaja kako bih bio siguran da je sve ono što je dogovoreno ispunjeno i da su klijenti zadovoljni. A zadovoljstvo gosta nam je i glavni cilj!

Inicijalna kapisla za sve u poslu i karijeri, ali i osnova svega je znanje i iskustvo koje sam stekao na Fakultetu za turistički i hotelijerski menadžment. Teorija, praksa, kontakti sa kolegama su mi dali značajnu startnu prednost u oblasti kojoj se bavim.