Tijana Pavlović, Bambi

Zovem se Tijana Pavlović. Diplomirala sam na Poslovnom fakultetu Univerziteta Singidunum, smer marketing i menadžment, koji sam pohađala od 2016. do 2020. godine.

Sadašnjim i budućim studentima Univerziteta Singidunum bih poručila da iskoriste sve pogodnosti koje im naš Univerzitet pruža – savremen način rada, savremeni udžbenici, tehnologije, odličan nastavni kadar. Pored teorijskog znanja i polaganja ispita, vrlo je bitno i razvijanje soft skills-a, učestovanje na takmičenjima, rešavanje studija slučaja. Takođe, studenti treba da budu sigurni u sebe, svoja znanja i veštine.

Od treće godine fakulteta sam znala da želim da svoju karijeru razvijam u oblasti Marketinga. Na fakultetu sam, pored savremenog teorijskog znanja, imala priliku da steknem i veštine poput prezentacionih i komunikacionih, koje su za moju oblast vrlo važne. Pre sticanja diplome, radila sam kao Merchandiser. Radeći na terenu, usmerila sam svoja interesovanja direktno ka Trade Marketingu.

Trenutno radim u kompaniji Bambi, u koju sam došla kao polaznica prve generacije programa praksi Bambi For YOUng. Praksa je trajala 6 meseci, nakon čega sam ostala u kompaniji na poziciji Trade Marketing Specijaliste za izvoz. Trade Marketing se bavi direktnom komunikacijom sa potrošačem na mestu prodaje, poznatijim kao BTL (below the line) oglašavanje. Ono što je kod Trade Marketinga meni bilo izuzetno zanimljivo je spona između Marketinga i Prodaje, odnosno, pravljenje standarda egzekucije, TM tool-ova, Point of Sales Materijala i slično, sa ciljem unapređenja prodaje.

Bambi danas predstavlja jednu od vodećih kompanija u FMCG industriji u regionu, i kompanija je sa dugom tradicijom. Sve je počelo 1967. godine. Tokom godina, Bambi je lansirao veliki broj novih proizvoda, ali i osvojio mnoštvo nagrada i sertifikata iz različitih oblasti – CSR, Najbolja robna marka Srbije, Omiljeni domaći brend, Sertifikat za upravljanje higijenom i HACCP sistemom, Šampion kvaliteta XX veka…

Bambi porodicu čine - Plazma, Wellness, Zlatni Pek, Bambi Biskviti, Bambi Napolitanke, Josh!, i od nedavno, najnoviji brend napolitanki LOCO.

Plazma je najomiljeniji brend potrošača na našem tržištu. Od 1967. Godine, Plazma je uvek pratila ne samo želje, već i navike svojih lojalnih potrošača. Pozitivne emocije koje su joj potrošači sve ove godine pružali, bile su polazna osnova za sve buduće promene i inovacije na Plazma brendu. Plazmine kampanje su osvajači brojnih nagrada. Naime, na priznanjima Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS), kampanja Plazma Rituali je pobedila u nekoliko kategorija. Kampanja je osvojila Zlatno priznanje u kategorijama OOH i Ambalaža proizvoda i industrijski dizajn, dok je Srebrna priznanja osvojila u kategorijama Integrisane promotivne kampanje, Kreativna efikasnost i Print.

Ovim putem bih pozvala sve naše svršene studente i apsolvente da se i ove godine prijave za program praksi Bambi For YOUng. Odvija se u razlličitim sektorima, tako da studenti mogu da se prijave za različite oblasti – prodaja, marketing, finansije, trade marketing, HR itd.  Tokom šestomesečne prakse, radiće na stvarnim, izazovnim i zanimljivim projektima, imaće stalnu podršku mentora, buddy-ja, linijskog menadžera, kao i svih ostalih kolega iz kompanije. Mentorski proces vidim kao veliki benefit programa. Smatram da je individualni pristup radu najviše uticao na moj razvoj. Ono što je najbitnije, svoja teorijska znanja nadoknadiće mnoštvom praktičnog znanja i iskustva. Takođe, velika pažnja se posvećuje profesionalnom I ličnom razvoju svakog praktikanta, koji se podstiče kako kroz mentorski rad, tako I kroz učešće na treninzima za razvoj soft veština.  Još jedan benefit Bambi For YOUng-a je mogućnost zaposlenja, s toga i ja svoj put nastavljam u kompaniji Bambi.