Marija Krajčinović, Radisson Collection hotel

Moje ime je Marija Krajčinović, diplomirala sam na Fakultetu za turistički i hotelijerski menadžment na Univerzitetu Singidunum koji sam pohađala od 2014. do 2018. godine. Nakon uspešno završene prve godine, postala sam deo programa stipendiranja najboljih studenata i taj status sam zadržala do kraja studija. Kroz sve četiri godine imala sam prilike da volonterski, kao stipendista, učestvujem na mnogobrojnim događajima koji su mi omogućili da steknem kontakte i unapredm svoje komunikacione veštine. Predstavljala sam fakultet na sajmovima turizma i obrazovanja, učestvovala na tematskim konferencijama i predavanjima, kao i na internim događajima koje je fakultet organizovao.

Ono što bih izdvojila je znanje profesora i iskustvo iz privrede koje uspešno prenose na predavanjima, kao i dostupnost studentima i podrška u svakom trenutku. Pored teorijskih znanja, uspešno su nam preneli praktična znanja, učili su nas o značaju kontakata, komunikacije i poslovnih i personalnih veština koje su izuzetno značajne u poslu, gde je komunikacija sa klijentima stub dobrog poslovanja.

Na kraju četvrte godine, nakon odslušanih predavanja, po preporuci profesora prijavila sam se u hotel Radisson Collection u Beogradu, i dobila sam tromesečnu praksu u odeljenju prodaje i marketinga. Tokom prakse sam i diplomirala i ubrzo zatim dobila ponudu za posao na poziciji koordinatora prodaje. S obzirom na to da je put do ovakvih pozicija obično mnogo duži i zahteva više iskustva, veoma sam sećna što su prepoznali moje kvalitete i pružili mi priliku da se dokažem, pa čak i da napredujem nakon godinu dana na poziciju izvršnog prestavnika prodaje za organizaciju sastanaka i događaja. Moja pozicija obuhvata komunikaciju sa klijentima, predstavljanje hotela i koordinaciju procesa prodaja od pristizanja upita, preko pregovaranja, kreiranja ponude, do zaključenja ugovora i na kraju nagledanja dogđaja.

Radisson Collection hotel, Old Mill Belgrade je deo Radisson Hotel Grupe koja je jedna od najvećih svetskih hotelsih grupa, a beogradski hotel je od 2018. deo Collection brenda koji je najviši brend u okviru grupe. U pitanju je gradski biznis hotel koji ima 236 smeštajnih jedinica, i 6 sala za sastanke, od kojih najveća može da primi 220 osoba. Hotel je podignut na mestu starog mlina, jedinstven je po dizajnu i arhitekturi, raspolaže restoranom i barom kao i mini spa centrom. Moto RHG glasi „Yes I can!“ što se poklapa sa vrednostima koje Univerzitet Singidunum prenosi svojim studentima.

MK 1